Lia Crişan

15 august 2022

Da’ tu al cui ești?

Filed under: Uncategorized — liacrisan @ 9:37 am

Nu știu despre voi, dar eu îmi amintesc că pe vremuri, la țară, erau oameni care stăteau pe laviță, in fața porții. Se uitau, pur si simplu, la oamenii care treceau pe ulița lor. Si salutau, adică dădeau binețe.

Iar daca cumva trecea vreo persoana necunoscuta , i se punea cu siguranță întrebarea: „Da tu al cui ești?”

Nimeni nu scăpa :)). Si trebuia să spună al cui e, la cine a venit în vizita. Aveam în copilărie un prieten si de câteva ori am mers la bunica lui la țară, așa că vorbesc din experiență proprie.

Zilele astea Sunny a lansat o melodie nouă, care se numește „Știu de pe acum” si vorbeste despre asta. Despre ai cui suntem, pe cine avem ca Tata.

Asta – Da’ tu al cui esti?- este o intrebare importanta, căreia, la un moment dat toti, dar absolut toti, va trebui sa-i raspundem. Nu contează așa mult ce faci sau ce nu faci. Contează cui aparții!

Deci e esențial să alegem și să știm a cui suntem, inca de pe acuma.

Adevarul adevarat e ca fiecare dintre noi am trecut prin traume , mai mici sau mai mari. Cu cat trauma e mai mare, cu atat raspunsul la intrebarea asta e mai greu de dat. Mai greu de gasit si trait. Dar e cel mai important aspect cu care să ne luptam in viata asta. Sa avem raspunsul la intrebarea oricand. Sa fim siguri.

In vremurile astea mă bucur că Dumnezeu ridică oameni care vorbesc despre identitate. Identitate de gen, identitate in Hristos. Sunt oameni care au înțeles cine sunt, au înțeles că cea mai importantâ întrebare la care am putea răspunde e asta: Da’ tu al cui ești?

Apropo: Da’ TU al cui ești?

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.