Lia Crişan

2 decembrie 2022

Poezie

Filed under: Uncategorized — liacrisan @ 5:45 am

De când Te-am cunoscut pe Tine
Și de când viata mea Ți-am dat
Întruna Ți-am văzut iubirea
Și caracterul Tău curat

De când Ți-am ascultat cuvântul
În glasul Tău cel minunat
Întruna Ți-am văzut blândețea
Și înțelepciunea necurmat

De cand Ți-am întâlnit privirea
Și ochii mi i-ai luminat
Întruna Ți-am văzut puterea
În ce-ai vorbit și ce-ai creat

De cand Te-am lăudat pe Tine
În frumusețea Ta slăvită
Întruna Ți-am văzut odihna
Și pacea Ta cea neclintită

De când mi-ai arătat Tu calea
Și adevărul Tău ce Sfânt
Întruna Ți-am văzut dorința
S-aduci iertarea pe pământ

De-atunci Te urmăresc atent
Și șoapta Ta o prețuiesc
În inimă-mi adun într-una
A ta chemare: Te iubesc!

Adi C.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.