Lia Crişan

2 octombrie 2022

Mărturie (2)

Filed under: Uncategorized — liacrisan @ 2:32 pm

Dragii mei,
revin cu o actualizare a mărturiei mele. In luna septembrie am făcut din nou analize.
Rezultatele sunt foarte bune, nu s-au mai găsit celule canceroase. Îl laud pe Dumnezeu pentru asta!
  Dupa 9 luni de boală mă aflu într-o perioadă de recuperare. Pentru a nu recidiva tumora trebuie să urmez tratamentul cu rigurozitate, să nu depun efort fizic, să port masca în spațiile publice. Recuperarea a fost foarte grea pentru mine, fără ajutorul lui Dumnezeu nu aș fi reușit! Vă mulțumesc pentru rugăciuni și vă rog să vă rugați în continuare pentru mine!
Mulțumesc, de asemenea, Clinicii Amethist din Cluj-Napoca și doamnelor Doctor Bodale Carmen, medic primar Oncolog și Renata Zahu,medic primar Radioterapie. Îi sunt recunoscătoare și domnului Doctor Vitalie Văcăraș.
    In urma acestei experiențe, sunt foarte mulțumitoare că medicina a avansat și Dumnezeu le dă înțelepciune medicilor să trateze această boală. Dar Dumnezeu rămâne Suveran: mie mi s-au dat șanse la viață 70%, dar Dumnezeu mi-a dat 100%. De asemenea,mi s-a zis ca există șanse 80% să-mi pierd auzul și glasul, dar El S-a îngrijit să nu se întâmple asta.
   Mulțumesc că ați fost alături de mine în lupta aceasta cu cancerul și mulțumesc că vă bucurați împreună cu mine! Dumnezeu să fie slăvit și El să vă binecuvinteze pe fiecare dintre voi!
                      În dragostea Lui,
                                         Mariana
  

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.