Lia Crişan

17 Noiembrie 2011

Şcoala familiei

Filed under: Simplu — liacrisan @ 7:54 pm

Nu prea am eu chef de scris în vremea asta, dar trebuie să împărtăşesc cu voi un link pe care l-am primit azi şi de care mă bucur de numa numa.

Familia Cosman participă la o serie de emisiuni la Credo TV, emisiuni realizate de  Ştefania Horvath pe tema vieţii de familie.

Sunt extraordinare prin faptul că tratează aspecte diverse, din perspectivă biblică, îmbogăţite de experienţa de viaţă a vorbitorilor. Eu am de gând să le urmăresc pe toate şi vă îndemn şi pe voi să o faceţi. Veţi avea doar de câştigat.

Iată link-ul:

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

